Se caută soluții pentru îmbunătățirea Call Center-ului DSP Iași și sprijinul medicilor de familie

0
558

Centrul Județean de Comunicare Medicală COVID19, înființat de Consiliul Județean Iași în parteneriat cu alte instituții din sfera medicală va căuta soluții pentru îmbunătățirea serviciilor de Call Center al DSP Iași și sprijinirea medicilor de familie în zonele cu incidență ridicată de infectare cu Coronavirus.

“În situația actuală de criză sanitară, atât comunicarea între autoritățile medicale și administrative, cât și comunicarea cu populația sunt extrem de importante. Scopul Centrului Județean de Comunicare Medicală COVID-19 Iași, o inițiativă a Consiliului Județean Iași, este să faciliteze acest dialog. Urmărim să avem mai multă coordonare între instituții și campanii de comunicare țintite către nevoile specifice de informare ale unor localități/grupuri sociale din județul nostru.În ultima întâlnire de lucru, s-a discutat despre posibilitatea de îmbunătățirea a Call Center-ului de la DSP Iași, despre cum pot fi ajutați medicii de familie pentru a gestiona mai eficient fluxul foarte mare de pacienți cu care se confruntă, despre localitățile cu incidență mare a ratei de infectare și măsurile necesare pentru ca situația să nu se agraveze. Lucrăm la soluții, iar dialogul constant dintre autoritățile medicale și administrative face ca soluțiile de comunicare și de management al crizei să fie adecvate realității din teren. “, a spus Costel Alexe, președintele CJ Iași.