Veolia Energie Iași a realizat un număr total de 10.613 intervenții în 2018 din care 1.990 intervenții au fost efectuate cu scopul de a soluționa neconformitățile semnalate de clienți și pentru îmbunătățirea serviciilor.
În acest interval de timp, echipele de intervenție au efectuat și 8.190 de lucrări de mentenanță, 32 lucrări în regim de urgență și 401 lucrări în vederea reducerii pierderilor pe rețele.
“Compania asigură la nivelul municipiului intervenții 24/24 prin intermediul echipelor specializate în creșterea gradului de continuitate în furnizarea serviciului și în asigurarea calității acestuia. Totodată, echipele de intervenție ale Veolia Energie Iași asigură reducerea pierderilor de apă și căldură în rețelele primare și secundare. Eficiența intervențiilor este verificată și îmbunătățită constant prin intermediul unui program bine structurat de planificare internă care include o evidență a punctelor termice din gestiunea VEI, a echipamentelor avute la dispoziție, dar și a structurii echipelor de specialitate. Lunar este analizat modul în care au fost soluționate diverse solicitări de intervenție pentru a adopta măsuri corective. Anul trecut au fost realizate prin intermediul acestor echipe un număr de peste 1.300 de intervenții care au contribuit la creșterea gradului de satisfacție al clienților în raport cu serviciile oferite.”, se arată într-un comunicat al companiei.