Grupul francez de distribuţie Carrefour a raportat joi o cifră de afaceri de 78,609 miliarde euro în 2020, în creştere cu 7,8% în termeni comparabil faţă de 2019, în timp ce vânzările din România au crescut cu 2,1%, până la 2,327 miliarde euro, transmite Reuters, citat de Agerpres.ro.
De asemenea, la finele anului trecut, grupul Carrefour avea un număr total de 13.048 magazine, dintre care 369 în România distribuite astfel: 40 de hypermarketuri, 193 de supermarketuri, 168 magazine de proximitate şi 28 de magazine de tip Cash & Carry.
Carrefour, companie care luna trecută a fost ţinta unei posibile preluări de către grupul canadian Alimentation Couche-Tard, a precizat că profitul său operaţional a crescut cu 16,7% în 2020 până la 2,173 miliarde euro. Vânzările au urcat cu 7,8%, până la 78,609 miliarde euro, cele mai bune performanţe înregistrate de Carrefour în ultimii 20 de ani. Acest lucru se datorează unor performanţe solide pe pieţe precum Brazilia şi Franţa, în contextul în care retailerii de alimente din întreaga lume au profitat de o cerere mai mare din partea consumatorilor care au stat în casă în perioada crizei COVID-19.
Grupul francez de distribuţie a dezvăluit că în prezent mizează pe noi reduceri de costuri în valoare de 2,4 miliarde euro până în 2023 şi un flux net de numerar de peste un miliard de euro începând din 2021.
În România, Grupul Carrefour oferă clienţilor săi multiple posibilităţi de a face cumpărături, atât în cele 370 de magazine din ţară, cât şi prin portalul www.carrefour.ro şi platforma Bringo, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store, în 24 de oraşe.