Drumurile judeţene din Iaşi, ca după bombardament FOTO VIDEO

0
1302

Starea deplorabilă a infrastructurii rutiere din judeţul Iaşi a ajuns şi în presa naţională, un astfel de exemplu fiind si celebrul drum judeţean de la Andrieşeni. Şoferii care traversează porţiunea de şapte kilometri din acest drum îşi blesteamă zilele iar autorităţile nu dau semne că reparaţiile vor începe prea curând. În schimb, conducerea Consiliului Judeţean Iaşi a anunţat o listă de drumuri care ar urma să fie reabilitate prin credite de angajament. Chiar şi aşa, drumul judeţean de la Andrieşeni nu este în planul autorităţilor judeţene.

Lista va fi propusă în şedinţa ordinară a Consiliului Judeţean din 20 februarie şi va cuprinde:

  • DJ 282: Românești- Podu Iloaiei – Popești – Mădârjac, investiția estimată, fiind de 58.333,224 mii lei – 29 kilometri.
  • DJ 244 D, limita județului Vaslui – Dolhești- Ciortești –Coropceni, pe o lungime de 11,2 km, în valoare de 16.107, 878 mii lei.
  • DJ 201 C, limita județului Neamț- Răchiteni- intersecție DN28, cu o lungime de 5,8 km precum
  • DJ 249 E, Tomești- Țuțora, cu o lungime 7,8 km, intervenții pentru care sunt necesare sumele de 11.525,193 mii lei, respectiv 12.929,877 mii lei.
  • DJ 208 L Pașcani- Brătești -Miroslovești, 8 kilometri cu 15.324,65 mii lei
  • DJ 208 O Ciohorăni-Cozmești – 6,8 km – pentru care se vor aloca 12.269,742 mii lei.

Liderul grupului consilierilor judeţeni PNL, Romeo Vatră, a efectuat o vizită pe drumurile judeţene, semnalând starea proastă a acestora, după aproape trei ani de mandat a actualei administraţii judeţene.

Vrem drumuri, nu gropi. DJ 248D, Tomesti – Paun.

Va imaginati un drum de 4 km care este inaugurat la asfaltarea a jumatate de drum? Asta s-a intamplat anul trecut pe drumul dintre Tomesti si Paun. A fost asfaltat pana la limita localitatii Tomesti, iar restul drumului este din pamant, impracticabil pe vreme rea. Am avut surpriza sa constat ca nu incap doua masini una langa alta pe aceasta sosea care face parte in Masterplanul de drumuri judetene din Axa 3, care ar trebui sa fie o centura usoara a zonei metropolitane. Intre ce e pe hartie si ce e in realitate este o mare diferenta. Un drum judetean cu alveole de refugiere pentru a circula pe doua sensuri. Practic, e o sosea cu sens unic. Vrem drumuri, nu gropi.

Gepostet von Romeo Vatră am Samstag, 16. Februar 2019