În luna octombrie, WizzAir va deschide o nouă bază, urmând să aloce două aeronave, care vor opera 12 noi rute către Luton Londra, Liverpool, Roma Fiumicino, Treviso (Veneția), Bologna, Bruxelles Charleroi, Torino, Catania, Milano Bergamo, Larnaca, Memmingen, Billund.
La Iași, singura ambiție a fost capturarea politică a aeroportului și ținerea cu orice preț de funcțiile de conducere.
“Imaginea la aeroportul Iasi, aflat sub tutela Consiliului Judetean Iasi, dupa patru ani de guvernare pesedista, arata astfel: Blue Air isi reduce activitatea la Iasi, Wizz Air nu isi mai face baza doar in Iasi, atacand puternic Bacaul, fapt care poate fi un semnal ca Iasul nu ofera perspective de dezvoltare in viitorul apropiat. Aerostar e pe butuci la Iasi, terenuri apartinand aeroportului sunt date unor firme fantoma, fara a se vedea vreo investitie inceputa Pentru PSD, aeroportul a devenit doar un teren de joaca politica, uitand de rolul esential pe care l-a avut aeroportul in boomul economic al Iasului din ultimii ani. In anumite cercuri exotice de interese se fac calcule si planuri pentru acapararea aeroportului Iasi prin concesionarea integrala, planuri din care, foarte probabil, face parte si demisia lui Bulgariu. Miscarea facuta de Wizz Air transforma aeroportul Bacau intr-un candidat serios la titlul de aeroport regional si este o dovada ca daca nu-i cap la CJ, e vai de aeroport, e vai de ieseni.“, a declarat Romeo Vatră, liderul grupului consilierilor județeni PNL Iași.